• przed przesłaniem tekstu prosimy zapoznać się z profilem wydawnictwa, • do oceny przyjmujemy teksty przesłane drogą mailową na adres redakcja@czytelnik.pl, • prosimy dołączyć konspekt lub streszczenie składanego tekstu, • prosimy podać informacje kontaktowe: imię, nazwisko, adres, e-mail, telefon oraz krótką notę o dotychczasowym dorobku z wykazem wcześniejszych publikacji lub informację, że złożony tekst jest debiutem, • nie zajmujemy się recenzowaniem utworów na zlecenie, nie udzielamy porad i nie ujawniamy Autorom wewnętrznych recenzji niezamówionych tekstów, • propozycje wydawnicze rozpatrujemy w ciągu 6 miesięcy. Po tym czasie teksty nieprzyjęte do publikacji zostaną zniszczone. Skontaktujemy się z Autorami zakwalifikowanych prac. • maszynopisy odsyłamy jedynie na życzenie i koszt Autora; można je również odebrać w Wydawnictwie w nieprzekraczalnym terminie 4 miesięcy od daty skierowania do nas takiej prośby.
W wyżej wymienionych sprawach prosimy kontaktować się z działem wydawniczym: redakcja@czytelnik.pl.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
Ustawienia plików cookies
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.